Tartu Ülikooli treeningu füsioloogia lektor ja takistusjooksu Eesti meister Martin Mooses jagab põhjalikus intervjuus Fortele teadmisi selle kohta, kui sageli, millise tempo, tehnika ja kehaasendiga oleks kõige õigem ühel tervisesportlasel joosta.
Kui kehalise kasvatuse õpetaja juhib tunnis toimuvat käskude ja pelgalt süütunde tekitamisega, teevad õpilased kaasa vaid hinde saamiseni. Õpilastes igapäevase liikumisharjumuse loomiseks peaks õpetaja laskma õpilastel rohkem tegevusi ise valida, neid ära kuulama ja andma sisukat tagasisidet, selgub Eesti teadlase osalusel valminud rahvusvahelistest uuringutest.
Ilmselt on talvise ilmaga igaüks meist tunda saanud libisemisohtu. Miks on aga nii, et ühed inimesed kukuvad, ent teised suudavad säilitada tasakaalu ja jäävad püsti?